Switch to full style
Informatie over beurzen, winkels

Forumregels

Enkele gedragsregels waar je je als lid aan dient te houden:

* Geen uitbundig gescheld en gevloek a.u.b.
* Laat iedereen in zijn waarde.
* Wij willen niet dat er reclame wordt gemaakt voor andere fora's op dit forum, topics waarin (naar de beoordeling van de beheerders) reclame wordt gemaakt of waarin mensen worden gewerfd, worden verwijderd.
* Het is wel toegestaan om een link in je handtekening te zetten naar je eigen website als je een link terug plaatst naar dit Forum. Dit geldt dus niet voor forum links.
* Niets van deze site mag gekopieerd of gebruikt worden zonder toestemming van de beheerders.

mvg het baardagaam.eu moderator team.
Plaats een reactie

Houten & Hamm

Wo 28 Mei, 2014 7:10

We krijgen 2 top beurzen op een rij aanstaande zondag is de Houten beurs de grootste beurs van de Benelux en in het weekend erop is Hamm aan de beurt de grootste beurs van de wereld.
Wie gaat waarnaartoe als bezoeker of stand houder?

Re: Houten & Hamm

Wo 28 Mei, 2014 7:26

ik ga naar houten Baardje ophalen ;-)

Wo 28 Mei, 2014 8:17

En een mooi baardje, Baardje Joris zag ik op fb

Ik ga niet heen, kan hier elk moment een baby boom verwachten ( eitjes staan op knappen )

MvG
Pierre

Wo 28 Mei, 2014 8:33

wij gaan naar Hamm toe 2 nieuwe dieren ophalen en hopenlijk onze dubia kweek vergroten als ik een kweker vind die er heen gaat

Wo 28 Mei, 2014 8:41

Eric die 2 nieuwe dieren, baardjes? of wat anders

Wo 28 Mei, 2014 9:27

baardjes uiteraard

Wo 28 Mei, 2014 9:41

ben benieuwd ;)

verwacht dan enige foto's natuurlijk ;p haha

MvG
Pierre

Wo 28 Mei, 2014 11:42

Wij gaan naar beide beurzen, in Houten proberen wat voedseldieren op de kop te tikken, sprinkhanen, rozenkeverkweek, andere soort kakkerlakken vb blapterus craniifer, zeker geen redrunners -vrouwboos) (heb nu enkel dubia's)..... zou ook eens willen uitkijken naar bidsprinkhanen en wandelende takken (niet als voedseldieren).

In Hamm is de uitdaging groter, proberen om niet over de koppen te lopen bigsmile) en vooral genieten van wat er allemaal te zien is. Dat eerste wordt moeilijk, het tweede zal veel gemakkelijker zijn, zou graag eens de genetic stripe in het echt willen zien.

Wo 28 Mei, 2014 19:34

Wij gaan ook naar houten, de eerste keer (2u rijden), we gaan op zoek naar een baardgaamvrouwtje! Zijn er veel baardjes daar meestal? En dan veronderstel ik dag we vroeg genoeg zullen moeten komen?
Of gaat er hier iemand met baardagaam vrouwtjes? Of op bestelling?

Wo 28 Mei, 2014 19:53

er zijn diverse kwekers op de beurs aanwezig die zowel vrouwen als mannetjes te koop hebben

de eerste loop je bij binnenkomst al zo tegen aan

mvg
pierre

Wo 28 Mei, 2014 20:03

:-) leuk vooruitzicht!

Do 29 Mei, 2014 0:08

gaan niet naar Houten maar wel naar Hamm met stand! -yahoo) @erik als je dubiakweker zoekt die in Hamm staat !? facebook : Der Schabenkönig! -winky)

Za 31 Mei, 2014 21:05

b&s schreef:gaan niet naar Houten maar wel naar Hamm met stand! -yahoo) @erik als je dubiakweker zoekt die in Hamm staat !? facebook : Der Schabenkönig! -winky)

Dubia's heb ik genoeg, maar die sissende madagascarkakkerlakken lijkt me wel leuk, redrunners komen er zowiezo niet in, de groene bananenkakkerlakken lijken me wel een geschikt alternatief. Ga der schabenköning zeker eens opzoeken in Hamm, als mijn Duits een beetje meewil -stars) Ik heb uit zijn laatste FB bericht opgemaakt dat hij in de arena staat, in het middenplein.

Za 31 Mei, 2014 21:25

@ Rikske

heb je meer info over die groene bananenkakkerlakken ?

mvg
Pierre

Za 31 Mei, 2014 21:56

Is in het Nederlands weinig over te vinden, ga mij er deze week eens in verdiepen, ze kunnen wel vliegen, dus opletten geblazen voor ontsnappers.

Zo 01 Jun, 2014 6:57

Hij staat inderdaad in de arena :) vliegende kakkerlakken ga ik zeker niet nemen alles wat makkenlijk vlucht vlucht op zeker bij mij Als ik geen tape op mn terra raampjes had zitten aan de uiteindes zal ik ze zeker nog 3x in de week open laten staan.

Zo 01 Jun, 2014 7:45

Eric schreef: Als ik geen tape op mn terra raampjes had zitten aan de uiteindes zal ik ze zeker nog 3x in de week open laten staan.

-lach2) -lach2)

go had niet verwacht dat je zo'n warhoofd zou zijn -lach2)

Zo 01 Jun, 2014 8:00

of mn ruitjes zijn zo schoon dat ik ze niet zie ;) maar het probleem zit dat ik ze allemaal tegelijk open en dan ga voeren en dan vergat ik er weleens 1 te sluiten maar door de tape zie ik in ieder geval in een oogopslag of de raampjes open staan.

Zo 01 Jun, 2014 8:17

Eric schreef:of mn ruitjes zijn zo schoon dat ik ze niet zie ;)

-oke)

maar het probleem zit dat ik ze allemaal tegelijk open en dan ga voeren

als ik dat doen heb ik in no time een aantal baardjes los door het huis lopen -lach2)

Zo 01 Jun, 2014 18:29

Vandaag in Houten geweest.
Het was een voor mij heel aangename beurs, niet teveel bezoekers, enkele oude bekenden gezien en gesproken.
Voedseldieren gekocht, krekels, sprinkhanen, wasmotlarven, dola's en calciumwormen.
Verder de voorraad lampen terug aangevuld, gedroogde cocopeat gekocht (gebruik ik voor de dola's en de prikbakjes).
Helaas geen genetic stripe gezien en ook de gewenste wandelende takken niet op de kop kunnen tikken, volgende week in Hamm hopelijk meer succes.
Plaats een reactie