Switch to full style
Informatie over beurzen, winkels

Forumregels

Enkele gedragsregels waar je je als lid aan dient te houden:

* Geen uitbundig gescheld en gevloek a.u.b.
* Laat iedereen in zijn waarde.
* Wij willen niet dat er reclame wordt gemaakt voor andere fora's op dit forum, topics waarin (naar de beoordeling van de beheerders) reclame wordt gemaakt of waarin mensen worden gewerfd, worden verwijderd.
* Het is wel toegestaan om een link in je handtekening te zetten naar je eigen website als je een link terug plaatst naar dit Forum. Dit geldt dus niet voor forum links.
* Niets van deze site mag gekopieerd of gebruikt worden zonder toestemming van de beheerders.

mvg het baardagaam.eu moderator team.
Plaats een reactie

Beurs Antwerpen

Ma 16 Sep, 2013 14:14

Wie gaat er naar de beurs nu zondag?

Wij komen in de namiddag ('s morgens de vroege shift, hoop er tegen 14u30 te zijn), ben op zoek naar een dubiakweek, wil de mijne uitbreiden.
Ook hebben we calcium, reptibark (of een ander strooisel nodig voor de schildpadjes) nodig, waarschijnlijk nemen we nog wel wat vita-plant, en, en, en..... mee.

Re: Beurs Antwerpen

Di 17 Sep, 2013 9:32

Ik ga er ook heen. Misschien een vogelspin en/of nieuwe slang meebrengen :)

Di 17 Sep, 2013 15:56

Niemand een dubiakweek in de aanbieding?

Di 17 Sep, 2013 18:55

Rikske schreef:Niemand een dubiakweek in de aanbieding?

je kan ze in bestelling zetten tegen 50€ de kilo geloof ik

Do 19 Sep, 2013 17:58

Dan had ik graag een kilo, weet je ook bij wie ik ze kan bestellen?

Vr 20 Sep, 2013 5:51

Tropicus Reptiles,kan je ook krekels per kilo of per bulk bekomen
ook de dubia is er goed en goedkoop
even een mailtje geven op voorhand

wijzelf zullen er niet zijn

groetjes
erwin&sonja

Vr 20 Sep, 2013 7:42

Erwin&Sonja, bedankt voor de tip, heb ze net telefonisch besteld.

Spijtig dat jullie er niet zullen zijn, zal raar doen, mijn eerste beurs zonder de E&G stand.

Zo 22 Sep, 2013 20:29

Vandaag naar de beurs geweest, kwam er pas tegen 14u45 toe, het meeste volk was al weg, goed voor ons dus.
Eerst ben ik mijn bestelde dubia's gaan ophalen, ineens ook sprinkhanen meegenomen. Dan verder gaan rondneuzen, nog calcium, morio's, en wasmotlarven meegenoemn en reptibark voor de schildpadjes.

Ondertussen ook verliefd geworden op een kameleon, fucifer pardalis bleu diamond.
Maar omdat ik niets weet van de verzorging van deze beestje en het beestje niet wou opzadelen met een baasje dat er nog niets van weet, heb ik besloten om hem/haar te laten zitten en me aan te melden op een kameleonforum om meer te weten te komen over de verzorging van deze dieren.
Ik hoop op 1 december volledig in gelezen en voorzien te zijn, zodat ik dan in Houten op de beurs op zoek kan gaan naar de uitverkorene.

Zo 22 Sep, 2013 20:43

Iemand een tip over een kameleonforum, deze die ik vind via google zijn blijkbaar niet echt actief meer, laatste bericht mei of juni van dit jaar of nog veel ouder.

Ma 23 Sep, 2013 10:30

Ik en naar huis gekomen met een paar zakken voedseldieren en 4 baby vogelspinnetjes ;) Verder was het aanbod aan dieren niet echt heel goed vond ik. Veel regiussen, gutjes en gekko's.

Ma 23 Sep, 2013 17:32

David VB schreef:Ik en naar huis gekomen met een paar zakken voedseldieren en 4 baby vogelspinnetjes ;) Verder was het aanbod aan dieren niet echt heel goed vond ik. Veel regiussen, gutjes en gekko's.

Klopt weinig dieren, hebben het ook nog tegen elkaar gezegd.

Ma 23 Sep, 2013 17:37

Ondertussen heb ik het forum gevonden van de KVN (kameleon vereniging Nederland), in België is er blijkbaar niet echt een actief forum...

Ma 23 Sep, 2013 23:34

Is dit niks Rikske : http://www.chameleons-vl.be/Chameleons_VL/welkom.html ?

Wo 25 Sep, 2013 20:11

Bedankt voor de tip David!
Plaats een reactie